Φυσικοί αριθμοί λέγονται οι αριθμοί που μπορούμε να βρούμε και να μετρήσουμε στην φύση, δηλαδή οι αριθμοί: 0, 1, 2, 3, 4, 5, …, 100, …, 1000, …, 1.000.000, …, 500.000.000, … (και πάει λέγοντας…).
Υπολογίστε σωστά την απόσταση από την βάρκα (σε φυσικούς αριθμούς) για να σώσετε τον άνθρωπο που πνίγεται!
Οδηγίες:
1. Πατήστε “GO” (πάνω δεξιά).
2. Πατήστε το κουμπί του ραντάρ
για να μην εμφανίζεται ο αριθμός στο γκρίζο τετραγωνάκι, μέσα στην βάρκα (να μην έχουμε και σκονάκια!).
3. Μετακινήστε την βάρκα του ναυαγοσώστη ανά 10μ. ή 1 μ. πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά
μέσα στην βάρκα, μέχρι να φτάσετε ακριβώς στον άνθρωπο.
4. Πατήστε το σωσίβιο
για να σώσετε τον κολυμβητή.
5. Αν προχωρήσετε περισσότερο απ΄ό,τι πρέπει, πατήστε το βελάκι
για να επιστρέψει το ναυαγοσωστικό στην αρχή και να ξαναπροσπαθήσετε.
Πατήστε “Ανανέωση” για να μεταφερθείτε στην πρώτη οθόνη.
ΚΛΙΚ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι:
Βρείτε τον σωστό αριθμό και δείτε το δελφίνι να παίζει, αλλιώς…
Οδηγίες:
Πατήστε τα κόκκινα κουμπάκια, για να μεταφερθείτε σε όποια από τις ομάδες αριθμών θέλετε.
Μετρήστε σωστά και κάντε κλικ στην αντίστοιχη φούσκα. Θα δείτε το δελφίνι να περνάει πηδώντας από μπροστά.
Αν υπολογίσετε λάθος, τότε…
ΚΛΙΚ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι:
.
(Τα βρήκαμε στο: silegga.blogspot.gr )
ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1
Υπολογίστε σωστά την απόσταση από την βάρκα (σε φυσικούς αριθμούς) για να σώσετε τον άνθρωπο που πνίγεται!
Οδηγίες:
1. Πατήστε “GO” (πάνω δεξιά).
2. Πατήστε το κουμπί του ραντάρ
για να μην εμφανίζεται ο αριθμός στο γκρίζο τετραγωνάκι, μέσα στην βάρκα (να μην έχουμε και σκονάκια!).
3. Μετακινήστε την βάρκα του ναυαγοσώστη ανά 10μ. ή 1 μ. πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά
μέσα στην βάρκα, μέχρι να φτάσετε ακριβώς στον άνθρωπο.
4. Πατήστε το σωσίβιο
για να σώσετε τον κολυμβητή.
5. Αν προχωρήσετε περισσότερο απ΄ό,τι πρέπει, πατήστε το βελάκι
για να επιστρέψει το ναυαγοσωστικό στην αρχή και να ξαναπροσπαθήσετε.
Πατήστε “Ανανέωση” για να μεταφερθείτε στην πρώτη οθόνη.
ΚΛΙΚ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ 2
Βρείτε τον σωστό αριθμό και δείτε το δελφίνι να παίζει, αλλιώς…
Οδηγίες:
Πατήστε τα κόκκινα κουμπάκια, για να μεταφερθείτε σε όποια από τις ομάδες αριθμών θέλετε.
Μετρήστε σωστά και κάντε κλικ στην αντίστοιχη φούσκα. Θα δείτε το δελφίνι να περνάει πηδώντας από μπροστά.
Αν υπολογίσετε λάθος, τότε…
ΚΛΙΚ στην εικόνα, για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι:
.
(Τα βρήκαμε στο: silegga.blogspot.gr )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου